ZWROTY I REKLAMACJE

Bliss Diamonds wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, by biżuteria oferowana za pośrednictwem strony www.blissdiamonds.pl była najwyższej jakości. W przypadku, gdy w Waszej ocenie jakość zakupionych produktów nie spełniła Waszych oczekiwań, prosimy o zapoznanie się z informacjami poniżej. Wszelkie inne regulacje dostępne
są w Regulaminie sklepu. 



ZWROTY

Jeśli chcecie zwrócić zakupioną w Bliss Diamonds biżuterię, macie prawo w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
W celu dokonania formalności dotyczących zwrotu możecie skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego poniżej lub napiszcie do nas w innej formie zgodnej z ustawą o prawach konsumenta, wysyłając informację mailem lub pocztą na adres:

Bliss Diamonds
ul. Uprawna 44
02-967 Warszawa
biuro@blissdiamonds.pl

Potwierdzimy Wam otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu mailem, od tego czasu będziemy czekać na przesyłkę od Was (przesyłka powinna dotrzeć do nas w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu). Odsyłacie przesyłkę na swój koszt.

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Wam pieniądze (opłatę za towar). Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Was użyte podczas zakupu, chyba, że wyraźnie zgodziliście się na inne rozwiązanie.


WYMIANA

W Bliss Diamonds wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu nowego oddzielnego zamówienia.
Jeśli zamówiłeś produkt i okazało się, że jednak jesteś zainteresowany innym modelem, skorzystaj z procedury zwrotu opisanej powyżej, a inny produkt zamów w oddzielnym zamówieniu. Nie można wymienić towaru w obrębie jednej transakcji, przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności.


REKLAMACJE

Jeśli zauważycie, że kupiony produkt ma wadę, w celu poinformowania nas o tym należy dokonać zgłoszenia reklamacyjnego, w którym opiszecie wadę oraz datę jej wystąpienia (lub datę, w której zauważyliście istnienie wady). Prosimy o wskazanie w zgłoszeniu również daty zakupu oraz numeru produktu (informacje dostępne w Waszym koncie klienta). W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego możecie skorzystać z wniosku zamieszczonego poniżej.

Produkt razem z wypełnionym wnioskiem reklamacyjnym należy wysłać na adres:
Bliss Diamonds
ul. Uprawna 44
02-967 Warszawa

W terminie 14 dni od otrzymania towaru poinformujemy Was o naszej decyzji.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez Klienta lub osoby trzecie, którym Klient udostępnił towar, na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu, jego przechowywania, w tym powstania zniszczeń mechanicznych, zarysowań oraz zmian struktury lub kształtu produktu, bądź na skutek zdarzeń losowych. W takim przypadku zawiadomimy Was o przewidywanych kosztach naprawy biżuterii i sami zdecydujecie czy chcecie abyśmy dokonali naprawy.

Aby biżuteria się nie niszczyła podpowiadamy jak o nią dbać.

Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy oraz zgłaszania reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu. Informacje na temat zwrotów i reklamacji można ponadto uzyskać pod adresem e-mail biuro@blissdiamonds.pl lub telefonicznie 575 919 268.


Pobierz Formularz
odstąpienia od umowy

Pobierz
Formularz reklamacyjny